Internetového obchodu www.zdravykuzelnik.sk

I. Identifikácia obchodníka

1.1. Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú právne vzťahy medzi spoločnosťou:
Obchodné meno: Zdravý Kúzelník s.r.o.
Sídlo: Hrabovka 158, 913 32, Hrabovka
Zapísaná v Obchodnom registri: Okresného súdu Trenčín, oddiel: Sro, vložka č. 46569/R
IČO: 56050879
DIČ: 2122203050
IČ DPH: SK2122203050 podľa §7, registrácia od 26.3.2024
Bankový účet: BBAN:2602873561 IBAN: SK4883300000002602873561
Spoločnosť je platiteľom DPH. (ďalej len „Predávajúci“ alebo „Obchodník“) a každou osobou, ktorá je Kupujúcim produktov ponúkaných Predávajúcim na webovej stránke Predávajúceho, pričom táto osoba vystupuje v postavení spotrebiteľa v zmysle platných zákonov Slovenskej republiky, najmä:
Zákon č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení
Zákon č. 40/1964 Z. z. Občiansky zákonník v platnom znení

1.2. Emailový kontakt a telefonický kontakt na Predávajúceho:
Email: zdravykuzelnik@gmail.com
Tel. č.: +421918264651

1.3. Adresa na zasielanie písomností, reklamácií a odstúpení od zmlúv je:
Hrabovka 158, 913 32, Hrabovka

II. Definícia pojmov
2.1. V zmysle zákona č. 108/2024 Z. z. sa pre účely týchto VOP definujú nasledujúce pojmy:
2.2. Zmluva uzavretá na diaľku: Zmluva medzi obchodníkom a spotrebiteľom, ktorá je dohodnutá a uzavretá výhradne prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie (napr. online rozhranie, elektronická pošta, telefón, fax, katalóg) bez fyzickej prítomnosti obchodníka a spotrebiteľa.
2.3. Obchodník (Predávajúci): Osoba, ktorá v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania uzatvára spotrebiteľské zmluvy a plní záväzky vyplývajúce zo zmlúv so spotrebiteľom, prípadne prostredníctvom inej osoby, ktorá koná v jej mene alebo na jej účet.
2.4. Spotrebiteľ: Fyzická osoba, ktorá uzatvára spotrebiteľskú zmluvu s obchodníkom mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania.
2.5. Spotrebiteľská zmluva: Zmluva uzatvorená medzi obchodníkom a spotrebiteľom bez ohľadu na jej právnu formu.
2.6. Internetový obchod: Zhodný s pojmom Elektronický obchod alebo Webové sídlo.
2.7. Kupujúci: Fyzická alebo právnická osoba, ktorá prostredníctvom webového sídla Predávajúceho alebo iných diaľkových prostriedkov odošle objednávku.
2.8. Trvanlivé médium: Prostriedok umožňujúci uchovávať informácie adresované spotrebiteľovi alebo obchodníkovi na dobu primeranú ich účelu a umožňujúci ich nezmenenú reprodukciu (napr. listina, e-mail, USB kľúč, CD, DVD, pamäťová karta, pevný disk počítača).

III. Základné ustanovenia
3.1. Tieto VOP upravujú právne vzťahy medzi Kupujúcimi, ktorí sú spotrebiteľmi, a Obchodníkom.
3.2. Na zmluvné a právne vzťahy s Kupujúcimi, ktorí nie sú spotrebiteľmi, sa vzťahujú ustanovenia zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení.

IV. Objednávka produktu – uzatvorenie kúpnej zmluvy
4.1. Návrhom na uzatvorenie kúpnej zmluvy zo strany Kupujúceho je odoslanie objednávky produktov prostredníctvom webového sídla Predávajúceho alebo inými prostriedkami diaľkovej komunikácie.
4.2. K uzavretiu kúpnej zmluvy dochádza momentom doručenia potvrdenia o prijatí objednávky Kupujúcemu elektronickou formou na e-mail, ktorý Kupujúci uviedol pri vytváraní objednávky.

V. Doba trvania kúpnej zmluvy
5.1. Kúpna zmluva je uzatvorená na dobu určitú a zaniká splnením všetkých záväzkov medzi Predávajúcim a Kupujúcim, predovšetkým doručením a zaplatením produktov. Práva Kupujúceho v zmysle zákonnej zodpovednosti za vady produktov zostávajú nedotknuté.

VI. Kúpna cena
6.1. Cena tovarov a služieb je uvedená pre každý produkt na webovej stránke Predávajúceho a je platná v momente vytvorenia objednávky.
6.2. Cena tovarov a služieb zahŕňa všetky dane a je zreteľne uvedená na webovej stránke.

VII. Dodanie produktov
7.1. Ak si Kupujúci zvolí platbu dobierkou, Predávajúci je povinný dodať produkty do 30 dní od uzavretia kúpnej zmluvy.
7.1.1. Ak si Kupujúci zvolí inú formu platby, Predávajúci dodá produkty do 30 dní po uzavretí zmluvy a úhrade celkovej ceny.
Zvyčajná doba expedície je 5 dní od uzavretia zmluvy alebo od prijatia platby.

VIII. Prechod vlastníckeho práva
8.1. Vlastnícke právo a riziko náhodnej skazy alebo straty prechádza na Kupujúceho okamihom dodania produktu.

IX. Spôsoby platby
9.1. Za tovar a služby je možné platiť týmito spôsobmi:
Dobierka: 2 EUR
Banková karta prostredníctvom Global Payments: 0 EUR
Osobný odber: 1,20 EUR
Vklad alebo prevod na účet Predávajúceho: 0 EUR

X. Prepravné – spôsoby dopravy a cena
10.1. Dopravné náklady nie sú zahrnuté v cene tovarov.
10.2. Formy dopravy:
Výdajné miesto Balíkovo
Kuriérska služba
Výdajné miesto Packeta
Osobný odber – 1,20 EUR
10.2.2. Cena za dopravu je určená v priebehu nákupného procesu na základe adresy doručenia a hmotnosti objednávky.

XI. Odstúpenie Kupujúceho od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu
11.1. Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku a od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka aj bez uvedenia dôvodu v lehote podľa čl. XII bodov 12.1 až 12.3 týchto Všeobecných obchodných podmienok (ďalej aj „VOP“), s výnimkou nasledujúcich prípadov:
11.2. Poskytnutie služby, ak bola služba poskytnutá úplne a poskytovanie služby začalo pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy s výslovným súhlasom spotrebiteľa, ktorý bol riadne poučený o tom, že súhlasom stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, ak je spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu podľa zmluvy.
11.3. Dodanie alebo poskytnutie produktu, ktorého cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý obchodník nemôže ovplyvniť, a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.
11.4. Dodanie tovaru vyrobeného podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo tovaru vyrobeného na mieru.
11.5. Dodanie tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu kvality alebo skaze.
11.6. Dodanie tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo hygienických dôvodov, ak bol ochranný obal po dodaní porušený.
11.7. Dodanie tovaru, ktorý vzhľadom na svoju povahu môže byť po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom.
11.8. Dodanie alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase uzavretia zmluvy, pričom ich dodanie je možné uskutočniť najskôr po 30 dňoch a ich cena závisí od pohybu cien na trhu, ktoré obchodník nemôže ovplyvniť.
11.9. Vykonanie naliehavých opráv alebo údržby počas návštevy u spotrebiteľa, o ktorú spotrebiteľ výslovne požiadal obchodníka; to neplatí pre zmluvu, ktorej predmetom je poskytnutie inej služby ako oprava alebo údržba, a pre zmluvu, ktorej predmetom je dodanie iného tovaru ako náhradného dielu potrebného na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli zmluvy uzavreté počas návštevy obchodníka u spotrebiteľa a spotrebiteľ si tieto tovary alebo služby vopred neobjednal.
11.10. Dodanie zvukových záznamov, obrazových záznamov, audiovizuálnych záznamov alebo softvéru v ochrannom obale, ktorý bol po dodaní porušený.
11.11. Dodanie periodickej tlače okrem jej dodávania na základe zmluvy o predplatnom.
11.12. Tovar zakúpený na verejnej dražbe.
11.13. Poskytnutie ubytovacích služieb na iný účel ako na účel bývania, preprava tovaru, nájom automobilov, poskytnutie stravovacích služieb alebo poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času, ak podľa zmluvy má obchodník poskytnúť tieto služby v presne dohodnutom čase alebo v presne dohodnutej lehote.
11.14. Dodanie digitálneho obsahu, ktorý obchodník dodáva inak ako na hmotnom nosiči, ak dodávanie digitálneho obsahu začalo a spotrebiteľ udelil výslovný súhlas so začatím dodávania digitálneho obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy, vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy začatím dodávania digitálneho obsahu, a obchodník poskytol spotrebiteľovi potvrdenie podľa § 17 ods. 12 písm. b) alebo ods. 13 písm. b) Zákon č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení, ak je podľa zmluvy spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu.

XII. Uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku a zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka
12.1. Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka do:
a) 14 dní odo dňa prevzatia tovaru spotrebiteľom podľa bodu 12.4.,
b) 14 dní odo dňa uzavretia zmluvy, ktorej predmetom je poskytnutie služby,
c) 14 dní odo dňa uzavretia zmluvy o dodávaní vody, ktorá nie je na predaj v obmedzenom objeme alebo v určenom množstve, a zmluvy o dodávke a odbere tepla,
d) 14 dní odo dňa uzavretia zmluvy o dodaní digitálneho obsahu, ktorý obchodník dodáva inak ako na hmotnom nosiči,
e) 30 dní odo dňa uzavretia zmluvy pri nevyžiadanej návšteve alebo v súvislosti s ňou, alebo na predajnej akcii či v súvislosti s ňou.
12.2. Ak obchodník poskytol spotrebiteľovi osobitné informácie ohľadom poučenia o práve spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy pri zmluve uzavretej na diaľku a zmluve uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka až dodatočne, najneskôr však do 12 mesiacov od začatia plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy podľa bodu 12.1., môže spotrebiteľ odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka do:
a) 14 dní odo dňa, keď obchodník dodatočne splnil informačnú povinnosť, ak ide o plynutie lehoty podľa bodu 12.1., písm. a), alebo
b) 30 dní odo dňa, keď obchodník dodatočne splnil informačnú povinnosť, ak ide o plynutie lehoty podľa bodu 12.1., písm. b).
12.3. Ak obchodník neposkytol spotrebiteľovi osobitné informácie ohľadom poučenia o práve spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy pri zmluve uzavretej na diaľku a zmluve uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka ani podľa bodov 12.2, spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka do 12 mesiacov od uplynutia lehoty podľa bodu 12.1.
12.4. Tovar sa považuje za prevzatý spotrebiteľom okamihom, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba, okrem dopravcu, prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa:
a) tovary objednané spotrebiteľom v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,
b) dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu,
c) tovar dodáva opakovane počas určitej doby, okamihom prevzatia prvého tovaru.
12.5. Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka, ktorých predmetom je dodanie tovaru, aj pred začiatkom plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.
12.6. Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom médiu. Ak bola zmluva uzavretá ústne, postačuje akékoľvek jednoznačne formulované vyhlásenie spotrebiteľa, ktoré vyjadruje jeho vôľu odstúpiť od zmluvy (ďalej len „oznámenie o odstúpení od zmluvy“). Spotrebiteľ môže použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy.
12.7. Lehota na odstúpenie od zmluvy podľa bodov 12.1 až 12.3 sa považuje za zachovanú, ak spotrebiteľ najneskôr posledný deň lehoty odošle oznámenie o odstúpení od zmluvy obchodníkovi.
12.8. Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy len vo vzťahu ku konkrétnemu produktu alebo produktom, ak obchodník na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka dodal alebo poskytol viacero produktov.
12.9. Dôkazné bremeno o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy znáša spotrebiteľ.

XIII. Práva a povinnosti spotrebiteľa po odstúpení od zmluvy uzavretej na diaľku a zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka
13.1. Spotrebiteľ je povinný vrátiť tovar obchodníkovi alebo osobe určené obchodníkom na prevzatie tovaru do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka podľa bodu 12.1. Lehota sa považuje za zachovanú, ak spotrebiteľ odošle tovar obchodníkovi najneskôr posledný deň lehoty. Toto ustanovenie neplatí, ak obchodník navrhne osobné vyzdvihnutie tovaru alebo prostredníctvom určenej osoby.
13.2. Pri odstúpení od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka podľa bodu 12.1. znáša spotrebiteľ náklady na vrátenie tovaru, pokiaľ obchodník nesúhlasil s úhradou týchto nákladov alebo ak obchodník nesplnil informačnú povinnosť o práve spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy.
13.3. Spotrebiteľ je zodpovedný za zníženie hodnoty tovaru spôsobené zaobchádzaním, ktoré presahuje zaobchádzanie nevyhnutné na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru, ak obchodník nesplnil informačnú povinnosť podľa § 15 ods. 1 písm. f) Zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení.
13.4. Spotrebiteľ je povinný uhradiť obchodníkovi cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy, ak ide o zmluvu uzavretú na diaľku alebo zmluvu uzavretú mimo prevádzkových priestorov obchodníka, ktorá sa týka poskytovania služby, dodávania vody, ktorá nie je na predaj v obmedzenom objeme alebo množstve, alebo dodania tepla, a ak spotrebiteľ udelil výslovný súhlas pred začatím poskytovania plnenia. Cena za skutočne poskytnuté plnenie sa určuje pomerne na základe celkovej ceny dohodnutej v zmluve alebo na základe trhovej ceny, ak je dohodnutá cena nadhodnotená.
13.5. Okrem povinností podľa bodov 13.1., 13.3. až 13.5. a povinnosti uhradiť dodatočné náklady podľa bodu 14.3. nemá spotrebiteľ žiadne ďalšie povinnosti alebo náklady.

XIV. Práva a povinnosti obchodníka po odstúpení spotrebiteľa od zmluvy uzavretej na diaľku a od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka
14.1. Obchodník je povinný vrátiť spotrebiteľovi všetky platby prijaté na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo mimo prevádzkových priestorov obchodníka, vrátane nákladov na dopravu, dodanie, poštovné a iné náklady, do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy.
14.2. Obchodník vráti platby v rozsahu zodpovedajúcom odstúpeniu od zmluvy, ak spotrebiteľ neodstúpil od celej zmluvy. Obchodník nesmie účtovať dodatočné náklady za dopravu a iné náklady.
14.3. Obchodník nie je povinný uhradiť dodatočné náklady, ak spotrebiteľ výslovne zvolil iný spôsob dodania než najlacnejší bežný spôsob ponúkaný obchodníkom. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na zvolený spôsob dodania a najlacnejším bežným spôsobom.
14.4. Obchodník nemôže požadovať úhradu nákladov za: a) poskytnutie služby, dodanie vody alebo tepla počas lehoty na odstúpenie od zmluvy, ak obchodník nesplnil informačnú povinnosť alebo spotrebiteľ neudelil výslovný súhlas s poskytovaním služby alebo dodávaním vody alebo tepla, b) úplné alebo čiastočné dodanie digitálneho obsahu, ak spotrebiteľ neudelil výslovný súhlas s dodávaním digitálneho obsahu, nevyhlásil, že bol poučený o strate práva na odstúpenie od zmluvy, alebo obchodník neposkytol potrebné potvrdenie.
14.5. Obchodník nie je povinný vrátiť platby pred doručením tovaru alebo preukázaním jeho zaslania späť, pokiaľ obchodník nenavrhnul vyzdvihnutie tovaru osobne alebo prostredníctvom určenej osoby.
14.6. Obchodník vráti platby rovnakým spôsobom, aký použil spotrebiteľ pri úhrade, ak sa nedohodne inak bez dodatočných poplatkov.
14.7. Obchodník zabezpečí vyzdvihnutie tovaru na vlastné náklady v lehote podľa odseku 14.1., ak tovar bol dodaný domov a nie je možné ho odoslať poštou.
14.8. Jednostranné započítanie pohľadávok obchodníka a spotrebiteľa vzniknutých odstúpením od zmluvy je zakázané.

XV. Orgán dozoru
15.1. Príslušným orgánom na vykonávanie dozoru nad zákonnosťou v oblasti ochrany spotrebiteľa je: Ústredný inšpektorát
Slovenskej obchodnej inšpekcie
Bajkalská 21/A
P. O. BOX 29
827 99 Bratislava
podnety@soi.sk

XVI. Alternatívne riešenie sporov
16.1. Ak spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom riešenia reklamácie alebo sa domnieva, že obchodník porušil jeho práva, má právo obrátiť sa na obchodníka so žiadosťou o nápravu. Ak obchodník žiadosť odmietne alebo neodpovie v lehote do 30 dní, spotrebiteľ môže podať návrh na alternatívne riešenie sporu podľa § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov. Príslušným subjektom je Slovenská obchodná inšpekcia (kontakt na https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi), alebo iná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva SR (zoznam dostupný na http://www.mhsr.sk/, alebo na https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1). Spotrebiteľ môže využiť platformu pre riešenie sporov on-line na http://ec.europa.eu/consumers/odr/ alebo https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage. Alternatívne riešenie sporov sa týka len spotrebiteľských sporov a len zmlúv uzavretých na diaľku. Subjekt ARS môže návrh odmietnuť, ak hodnota sporu nepresahuje 20 EUR, a môže požadovať poplatok za začatie riešenia sporu do výšky 5 EUR s DPH.
Všetky ďalšie informácie o alternatívnom riešení sporov sú dostupné na webovej stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk a v zákone č. 391/2015 Z.z.

XVII. Doplňujúce ustanovenia
17.1. Predávajúci neuzatvorí kúpnu zmluvu ani nespracováva objednávky spotrebiteľa z dôvodu neexistencie alebo nevyhovujúcej povahy údajov v objednávke (napr. z dôvodu neúplného vyplnenia objednávky, chýbajúce údaje a pod.) a spotrebiteľ nie je za takéto skutočnosti zodpovedný.
17.2. Predávajúci je oprávnený jednostranne zmeniť znenie týchto podmienok, pričom zmeny nadobúdajú účinnosť dňom ich zverejnenia na internetovej stránke predávajúceho. Spotrebiteľ je povinný sa s týmito podmienkami oboznámiť, ak to nemá možnosť vykonať pred uzatvorením zmluvy. Zmena podmienok sa nedotýka práv a povinností vzniknutých pred jej účinnosťou.

XVIII. Informácie o prijatých kódexoch
18.1. Obchodník informuje spotrebiteľov že neexistujú žiadne špeciálne príslušné kódexy správania, ku ktorým sa Predávajúci zaviazal k ich dodržiavaniu, pričom kódexom správania sa rozumie dohoda, alebo súbor pravidiel, ktoré vymedzujú správanie Predávajúceho, ktorý sa zaviazal dodržiavať tento kódex správania vo vzťahu k jednej alebo viacerým osobitným obchodným praktikám, alebo obchodným odvetviam, ak tieto nie sú ustanovené zákonom, alebo iným právnym predpisom alebo opatrením orgánu verejnej správy, ktoré sa Predávajúci zaviazal dodržiavať, a o spôsobe, akým sa môže spotrebiteľ s nimi oboznámiť, alebo získať ich znenie.

XIX. Hodnotenie produktov spotrebiteľmi
19.1. Obchodník neuskutočňuje kontrolu a neobmedzuje hodnotenie produktov len na osoby, ktoré zakúpili produkt u obchodníka.

XX. Záverečné ustanovenia
20.1. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto Všeobecných obchodných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia zmien je splnená ich zverejnením na webovom sídle Predávajúceho. V prípade zmien vo Všeobecných obchodných podmienkach, vzťah medzi Kupujúcim a Predávajúcim sa riadi podľa Všeobecných obchodných podmienok platných a účinných pri uzatvorení Kúpno-predajnej zmluvy až do jej zániku.
20.2. Tieto Všeobecné obchodné podmienky tvoria neoddeliteľnú súčasť Reklamačného poriadku a Zásad a poučenia o ochrane osobných údajov tohto webového sídla. Dokumenty – Reklamačný poriadok a Zásady a poučenia o ochrane osobných údajov – sú zverejnené na doméne webového sídla Predávajúceho.
20.3. Tieto Všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 22.09.2024, ich zverejnením na webovom sídle Predávajúceho.